Tufft liv

Hej gott folk .
Va ett tag sen man skrev här .men kärleken hittade mej till slut han fanns på tictok. Mer än vad jag trodde .vi träffades 2 gånger sen vart vi fast och han flyttade hit till mej från Stockholm och vi har varit i hop typ 2 månader nu men vi trivs i hop.trodde inte jag skulle hitta nån som verkligen förstår mej o min familj .året innan så umgicks jag med nya vänner från tictok åkte på crusing och kryssning och vart stor firad på min födelsedag i stocholm. Och vart bjuden på konsert. Det va bolaget och smash in to The peces. Det va underbart .
Enda som inte är förändrats þþttþ är jävla soc .har inte träffat mitt barnbarn på över 2 år .Och i veckan så tog soc min son för en lärare manipulerar soc och ungar .Och läraren tror hon är nån jäkla mamma till min son så dom kallade in bup på kris möte .Och sen ringer soc o säger att min son är tvungen sova på soc en natt för dom tror han ska göra dumheter .
Så inga mer barn för folk ljuger  orkar inte med folk som lovar o sen drar eller snackar skit.och tror jag är inblandad i saker som inte stämmer .men en sak ska ni veta kämpa för er fam .Och i veckan fick jag samtal från jobbet och säger antingen säger jag upp mej eller han får sparka mej .så vad tror nu att det blir .

Kommentera här: