Möte efter möte

Hej gott folk som läser min blogg.
Har möten om min yngsta dotter om vad hon ska fortsätta med efter 9an .och lite andra möten och mina jobbcoach möten med.så fullt upp men träffar nya personer varje gång.
Har mycket att göra hemma med men känns som man inte hinner med allt fast man är hemma vissa dagar.
Så i dag ska man försöka såga pallar igen för hand och städa mm.
Och fick beställa en ny bänkugn med för min gick sönder.
Så mycket nytt jag måste fixa som bara går sönder.nu när man bor själv.
Synd att man inte kan få hem ved av nån.
Jag ska hjälpa folk men ingen vill knappt hjälpa mej.tyvärr tråkigt men så är det.
Folk hjälpte mer mitt ex tyvärr så ska gå igenom min Facebook snart med.vilka som ska va kvar mm.
Trött på att bli behandlad som osynlig för folk ju .
Men kämpar på så gott det går kram på er .

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Kämpa på

Svar: Tack försöker Men tufft just nu bara
Tomtevira

2 Anonym:

skriven

Uppdatera kram

Kommentera här: