Trött och förskyld

Hej till dom som läser.jag har varit trött i 4 dagar och huvudvärk och less till och från.vet varken ut eller in  men bara kämpa på och se vad som händer nästa år.men inga nyårslöften nej tack.kommer inte kunna träffa min kille så ofta som jag vill.så får se hur framtiden säger bara ta en dag i taget.
Men jag vill inte flytta i från torpet men kanse Måste  när ingen vill bo med mej i torpet.men som sakt får se ju.
Jag har slutat med hälften av mina grejer.
Men får gnäll att jag ska sluta med saker än.gnäll gnäll hör jag bara.
Kram på er

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vad är det dom tjatar om?
Har du inte funderat på att sluta röka?
Varför vill ingen bo på ditt torp?

Svar: Varför ska jag sluta röka Börja inte du med nu räcker med att jag har ändrat mycket i mitt liv endå.jag vet inte varför ingen vill bo med mej. Och varför jag kommer ha svårt att träffa min kille jo min äldsta dotter flyttar så kan inte åka i väg då
Tomtevira

2 Anonym:

skriven

Varför kan du inte träffa din kille?

3 Anonym:

skriven

Varför kan han inte komma till dig?
Var inte så arg jag fråga bara om rökning.
Jag tycker du är sexig när du röker.

Svar: Han kommer bara komma till mej i 2 helger på 1 månad nästa år
Tomtevira

4 Anonym:

skriven

Uppdatera puss gurka🌸

5 Anonym:

skriven

Skriv något nytt om dig

Svar: Finns inget nytt just nu
Tomtevira

Kommentera här: