Nu ser man sanningen

Hej gott folk.
Nu märks det att jag och mina barn inte dög hem till andra mm.
Jag ska aldrig mer kämpa för nån och få skit tillbaka.det är sjukt kännt dom i flera år och vänder  ryggen mot mej typ allihopa. Sjukt när det inte va jag som gjorde fel.
Blinda jävlar säger jag bara.
Tror ni verkligen att jag skulle ljuga nej nej nej 
Jag är en ärlig person och vill väl men ingen ser det längre tydligen.jag är bort glömd av alla jag har kännt i mina år.fy fan falskt tyvärr.
Blir så ledsen över det.
Vill kunna ha nån att prata med men nej alla jag umgicks med typ försvann.
Och jag ska la inte behöva flytta för att kunna umgås med folk men verkar inte bättre tydligen.
Min dotter flyttar nu och alla vill hjälpa henne men jag får inte tydligen så känns inte som jag är mamma längre.vill väl men inget hjälper vad jag än gör.
Hade en som såg det bästa i mej och tröstade mej som bäst men borta.jag får skulden för hans dumheter det är sjukt.
Och folk frågar ut min dotter i stället för att fråga mej i stället.
Mycket i mitt huvud just nu och både ledsen och sårad innerst inne.
Men visar inte det för försöker va lycklig för en gång skull men svårt tyvärr vissa gånger.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Du låter så arg på alla. Du ser snäll och snygg ut. Skulle vara grymt att vara med dig. Du ser skön ut❤️

2 Anonym:

skriven

Skulle ändå vara fint att få se ett kort när du har läppstift 💋

3 Anonym:

skriven

Vad gjorde du på nyår? Några löften?

Svar: Inga
Tomtevira

4 Anonym:

skriven

Svara?

Kommentera här: